Wartość projektu realizowanego na terenie Gminy Niebylec to kwota ponad 390 000 zł.
W Urzędzie Gminy Niebylec zgodnie z założeniami projektu pn. „Podkarpacki System e-Administracji Publicznej" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 rozpoczął się proces produkcyjnego wdrożenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów. Liderem projektu jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego zaś partnerami poszczególne gminy, w tym Gmina Niebylec, powiaty i miasta z terenu województwa podkarpackiego.
Łączna wartość projektu to kwota 98 669 023,89 zł, z czego 81 850 846,26 zł to dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej
W ramach PSeAP-u do Urzędu Gminy dostarczono 24 komputery stacjonarne oraz 4 komputery przenośne wraz z licencjami na system operacyjny Windows 8, program do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów, pełny pakiet Microsoft Office 2013, infomat wewnętrzny, a także pięć zestawów do kwalifikowanego podpisu elektronicznego ważnych przez okres 5 lat. Ponadto zakupiono bardzo wydajne kolorowe urządzenie wielofunkcyjne do obsługi kancelarii urzędu oraz wyposażenie serwerowni w postaci serwera, urządzeń sieciowych, zasilacza awaryjnego (tzw. UPS). W budynku została wykonana również cała infrastruktura sieciowa do której już zostały wpięte wszystkie urządzenia dostarczone w ramach przedmiotowego projektu. Projekt przewiduje również cykl szkoleń dla określonej grupy pracowników z zakresu obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów i administrowania (zarządzania) tym systemem, a także instruktaże z obsługi dostarczonych urządzeń.
Wartość projektu realizowanego na terenie Gminy Niebylec to kwota ponad 390 000 zł.